Premijerno prikazan film Naš Hajduk – projekt jedne ljubavi

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Tristo sretnika koji su uspjeli doći do ulaznice imali su priliku premijerno pogledati film „Naš Hajduk – projekt jedne ljubavi“ koja se održala u Ljetnom kinu Bačvice. U 68 minuta dokumentirani su događaji i priče navijača Hajduka u periodu od 2004. do 2016. godine, a promociji su prisustvovali mnogi koji su bili dio povijesnih događaja.

–      Lijepo je danas vidjeti puno poznatih lica i čast mi je da ste večeras svi tu. Iskoristio bih priliku i zahvalio svima koji su sudjelovali u nastajanju ovoga filma kao i svima koji su tijekom godina bili barem mali kotačić koji je pokretao ovu priču i u kojoj su navijači postali suvlasnici Hajduka. Tako je potvrđeno ono sto je od osnutka upisano u Hajdukov DNK, Hajduk je bio i ostat će klub svojih navijača za sva vrimena, istaknuo je predsjednik Našeg Hajduka Toni Baletić.

Film prikazuje najvažnije događaje u posljednjih 12 godina koji su bili dio borbe za klub svojih navijača, ali i one trenutke koji su se događali iza kulisa i koji s odmakom vremena mogu biti ispričani.

–      Suradnja s Našim Hajdukom kao i svakom drugom lokalnom pričom dio je identiteta i vrijednosti Kina Mediteran te se nadamo uspješnom ljetu filma Naš Hajduk – projekt jedne ljubavi. Nove projekcije filma očekuju se uskoro po cijeloj Dalmaciji u našim kinima, a svi oni koji nisu stigli kupiti kartu za splitsku premijeru to mogu učiniti već sada za projekcije 16. i 17. srpnja u kinu Bačvice, kazao je Alen Munitić, direktor Kina Mediteran.

Kartu za nove projekcije možete kupiti na sljedećem linku.

Pošaljite SMS sa tekstom NPLUS na broj 616478 (cijena 3,72 kn s uključenim PDV-om)